Tuesday, October 04, 2016

Tisdag

Idag har jag varit i Hässleholm på nyöppnade Citygross och sålt prenumerationer, det gick över förväntan eftersom det ju inte är vårt primärområde. Trevliga människor har jag träffat, en gigantisk affär och allt helt nytt och fräscht. Jag var så exalterad över att jag lyckades sälja en prenumeration så jag skickade ett mail till L och berättade, hon svarade med att berätta att S, chefen från Växjö, lovade mig två biobiljetter om jag sålde x antal prenumerationer. Och minsann lyckades jag med det. Kul att visa att man kan. Jag gillar ju detta jobbet när det går bra, jag gillar friheten och att jag tar rast när jag känner för det, gillar att stå och prata med människor och att få dom att testa på en prenumeration, inte trodde jag att jag skulle vara en sån här krängare. Det bor en liten tävlingsdjävul i mig.
Imorgon ska jag unna mig en ansiktsbehandling. Såg ett fantastiskt erbjudande på instagram från en hudvårdssalong här i stan. Jag antar att på något sätt kommer det upp erbjudanden i mitt flöde som är riktade direkt till mig, eftersom jag följer olika beautyinstamgramkonton. Snacka om direkt reklam, jag ringde och bokade direkt jag såg det här och fick tid imorgon förmiddag. Ska börja jobba kl 14 i butiken. Åh det ska bli så skönt, hoppas det är en duktig hudterapeut.

No comments: