Thursday, October 27, 2016

Torsdag

Idag har jag haft lyxig tid på jobbet, har slutat klockan 17 och det hör inte till vanligheterna. Det passar ju bra eftersom jag blir ett år äldre idag. Inte så mycket att fira egentligen. Jag har fått en fantastisk present av mina barn, fick reda på det för några veckor sen. Jag får en resa till Japan av dom. Har jag inte fantastiska barn?? Det har väl egentligen inte riktigt gått in i mitt huvud att jag ska få återvända dit, den mest fantastiska resa jag någonsin gjort. Det är inte något datum bestämt, det får bli när det passar J, han föreslog augusti men det tycker jag är för varmt, det är 35 grader då. Vi får se helt enkelt när det kan bli. Idag har jag fått blomsterbud, en jättefint bukett med rosor och annat från lilla S, en liten chokladask och en gåva till Läkare utan gränser. Har fått lite sms och hälsningar för övrigt, alltid lite roligt att få lite trevlig uppmärksamhet. Jag och T har jobbat ihop idag, jag köpte en liten kaka till oss och sen fick jag en liten blomma av henne, så gulligt. Fina T.

2 comments:

znogge said...

Stort GRATTIS på din dag! Vilken alldeles underbar present att få :D

Kram

ime said...

Tack 😊 ja visst är det en fantastisk present!!