Sunday, May 02, 2010


I morse gick jag upp kl 7, hade ställt klockan på 8 men vaknade en timme tidigare. Jag åt frukost, läste DN och sen drog jag igång projektet "Att göra huset hyfsat inför visningen" och det tog tid, jag höll på hela tiden, hann slänga i mej lite varmrökt lax sen igår och dra iväg till E som lyckligtvis husade mej och katterna när visningen pågick. Först tog jag med mej Zelda och Svala, dom jamade ikapp i bilen men framme hos E gick dom ur burarna. Då vände jag tillbaka för att hämta Tilda och en kattlåda ifall dom skulle behöva besöka en sån. Tilda låg och sov och hade inte ens märkt att dom andra katterna var borta. När vi kom fram till E gick hon faktiskt inte ur buren och det gjorde hon inte på de tre timmarna vi var hos henne. Zelda låg och gömde sej under en soffa och Svala gömde sej bak en gardin i tron att hon inte syntes.... men hela hennes stora svans låg utanför. Vilka fega katter!!!
Det hade varit många och tittat på huset, inget bud är lagt så vi får avvakta hur det går.

No comments: