Sunday, May 30, 2010


Mors dag idag. Var och lämnade en blomma till min egen mamma igår. Hon kände igen mej. Men det har hon alltid gjort så länge hon bott på hemmet, men om det är just MEJ hon känner igen vet jag inte, men det är i alla fall någon hon känner som kommer... Igårkväll fick jag ett presentkort på fotvårdsbehandling av mina barn, och så hade dom köpt en tårta. Så nu ska jag beställa behandling innan S:s student.
Idag är det bal för S och alla hennes jämnåriga. Tyvärr tråkigt väder, just nu regn. Men det kanske hinner spricka upp lite, just nu är hon hos frisören och får sitt hår uppsatt. Sen ska jag sminka henne och så kommer hennes baldate lite över tre. Efter det så ska jag och E köra iväg till slottet och kolla in och fota lite. Sen ska jag hämta hem henne i natt.

No comments: