Friday, March 11, 2011


Har lätt för att sova lite länge när jag inget har planerat på dagen. Men å andra sidan, vad gör det? Förr eller senare måste jag ju börja sätta klockan tidigt igen. Idag har jag visserligen en sak planerat, ska äntligen få lite massage, det var ett tag sen, har ju haft en efterhängsen förkylning som inte velat ge med sej. Men idag ska jag NJUTA hos min goa massör.
Igår lyckades jag bli godkänd på dataprovet men jag fattar fortfarande inte hur det gick till.... hade väl tur helt enkelt så lite som jag läst.
Strålande väder när jag vaknade. Ska handla lite mat idag också, ska jobba i Brösarp imorgon och då behöver maten vara förberedd till på kvällen.
Vilken tur förresten att jag "bara" har tre katter, dom har nämligen bestämt sej för att sova i min säng på nätterna alla tre. Hade jag haft fem katter t ex hade dom väl legat där allihop...

No comments: