Monday, March 28, 2011


Idag fick jag ett infall och åkte ner till Lund och Malmö. Gäller liksom att passa på när man har så här mycket tid. Egentligen skulle jag gått på datakurs men jag har missat två gånger och kommer att missa en tredje på torsdag och det känns helt hopplöst att ta mej igenom resten så jag har hoppat av. Jag hämtade upp S och så åkte vi till Malmö, gick och åt på Norman Deli, gott som vanligt och så strosade vi runt lite. Jag köpte en blus på Lindex, ett läppglans på Kicks och så hittade jag en jacka på mq. Har nämligen upptäckt att jag inte har nån vettig vårjacka. Nån som det passar att cykla i och som man kan knäppa ordentligt och som inte är så himla tunn. Och den jag hittade uppfyllde alla kraven, hittar tyvärr ingen bild på den. S hittade också en jacka och ett par skor på Nova dit vi åkte sen. Hann med en fika på Espresso house förstås i Malmö också, en snabb visit hos J innan han skulle gå på årsmöte med bostadsrättsföreningen. En liten visit hemma hos S också innan jag begav mej hemåt, härlig dag idag!

No comments: