Friday, March 18, 2011


Lång dag idag. Gav mej av i förmiddags ner till Lund som första anhalt. Parkerade bilen där för att ta tåget till Malmö, slippa parkera i Malmö och stället jag skulle till låg nära centralstationen. Första gången jag var på Malmö central sen ombyggnaden blev klar och det var verkligen jättefint.
Sen åt jag lunch med ett företag jag sökt jobb på, fyra representanter från företaget och så var vi fyra kandidater, dom hade träffat flera innan och skulle träffa flera. Det var ett jättefint matställe med supergod mat. Men två timmars intervju är rätt ansträngande... dom ställde frågor som vi alla fyra skulle svara på. Jag vet inte hur det gick men vet heller inte om jag vill ha jobbet.
Sedan gick jag lite på stan innan jag träffade en person på Proffice, jag hade sökt ett jobb via dom tidigare, jobbet var tillsatt men dom ville gärna träffa mej så att jag skulle kunna finnas i deras arkiv om något jobb dök upp. Därefter tog jag tåget tillbaka till Lund, hämtade S och J och så passade vi på att äta lite innan vi åkte hem till Kristianstad, men först körde jag J till Blekinge för att han skulle vara hos kompisar i helgen. Nu är jag rätt trött, har kört mycket bil, var jättedimmigt i morse och regnigt när vi körde hem. Men imorgon kan jag sova ut, inget jobb i helgen och S är här så vi hittar nog på nåt kul imorgon.

No comments: