Monday, March 14, 2011


Tog ut cykeln för första gången i år och cyklade till datakursen. När jag skulle cykla hem regnade det rätt rejält. Datakursen var lite långtråkig, har så svårt att uppbåda nån energi för det här. Känner emellanåt en sån tomhet och har svårt att hitta glädjen i vardagen. Det blir förhoppningsvis bättre när våren gör entré och man kan lägga sina tråkiga vinterkläder och njuta av sol och fågelkvitter förhoppningsvis. Det känns som det behöver hända nåt roligt snart, har varit så mycket tråkigheter. Det viktigaste är såklart att få vara frisk och det hoppas jag att jag får vara. Att om dom nu hittar nån anledning till min yrsel att jag kan få någon medicin som lindrar. Att jag hittar nåt vettigt att göra, nåt jag kan försörja mej på. Finns ju massor av saker jag skulle VILJA göra. Gäller bara att allt faller på plats.

No comments: