Wednesday, December 12, 2012


En riktig skitdag som slutade bättre. Har varit så irriterad och less på jobbet idag, vi orkar snart inte mer, det är så dåligt ledarskap så det är inte sant och det som kommer sist av allt från ledarhåll är.... kunderna. Och det är ju dom vi lever av. Ekvationen går inte ihop och jag orkar snart inte längre. Sen är det min sega förkylning som jag haft nu i två veckor som inte vill ge sig, det bidrar väl också till mina hopplöshetskänslor. Har tagit med mig datorn hem och ska sitta ikväll och boka en massa, hinner inte på dagarna.
Men jag har varit på Donna och köpt ett par Miss Miss-jeans, med knappar i gylfen och så underbart sköna, dyra som f-n, men jag har bara ett par svarta jeans att gå i, resten blir klänning eller kjol. Sen köpte jag mat hos italienaren, mums.... och då stiger humöret direkt! Underbara människor som jobbar där.

No comments: