Friday, December 21, 2012


Varit en väldigt rolig dag sista dagen innan julledigheten tar vid. Vi hade först möte, jag blev veckans talang för min "höga arbetsmoral" som säljledaren motiverade det och sen hade vi ju en tävling där vi fick dra en lapp med summor nedskrivna beroende på hur många avtal vi lyckats skriva mitt i all decemberstress. Jag lyckades få ihop fyra, och vann sammanlagt 700 kr och D fixade ett och hade turen att dra 500 kr på det. Sen efter lite jobbande åt vi exotisk planka ihop och avslutade med det roliga julklappsspelet! Skitkul och alla går verkligen igång och allt blir helt tokigt, jag fick två julklappar till sist, en liten grej som man kan fästa på kökskakeln och hänga disktrasan i och ett underbart doftljus. När jag kramat om mina arbetskamrater och var på väg till bilen följde M med och så fick jag en stor fin bukett med röda tulpaner av honom, han är världens bästa arbetskamrat!!

No comments: