Saturday, December 22, 2012


Lite typiskt att man inte ska må helt bra när man gått på ledighet, har rejäl huvudvärk. Fick det när vi var en sväng på stan innan, sen skulle jag ge en liten bukett blommor till min moster, hon svarade varken på porttelefonssignalen eller på vanliga telefonen så jag gick till min kusin, hennes dotter alltså, som bor jämte och skulle lämna blommorna, trodde att hon kanske var där, men det var hon inte, G följde med och låste upp hos moster som låg och sov middag och inget hörde. Fick i alla fall mina blommor lämnade och en liten pratstund, åkte hem och skulle vila huvudet lite men sov i nästan två timmar istället och inget har blivit gjort som jag planerat idag. Ikväll ska vi till E, har tagit värktablett, hoppas huvudvärken ger med sig.

2 comments:

Renée said...

Trist med huvudvärk... Hoppas du kryar på dig så du kan njuta av julen! KRAM

ime said...

Ja tack, det känns bättre redan idag. Kram