Saturday, December 29, 2012


Har för mig att jag en gång i tiden gillade att shoppa - men nej, inte när det är mellandagsrea och massor av folk och svettigt och trångt och.... faktiskt tyckte S likadant, ett tag när vi var i Malmö hade vi mest av allt lust att bara lägga oss och sova nånstans. Och jag hatar att prova kläder, fy f-n som man ser ut i provrummets speglar, är det verkligen så man ser ut i verkligheten?? Ja, jag fyndade i alla fall en jeanskjol (mitt favvoplagg) på Lexington, en svart lång skjorta på Åhléns och en svart bh på Triumph, fast det var inget fynd utan fullpris, men jag var i akut behov av det. Vi åt på Normans deli, gott som vanligt och fikade gjorde vi på Nova eftersom vi fick ta oss dit eftersom S inte hittade de strumpbyxor hon sökte på Lindex i Malmö. Efter lite latte och ett par chokladpraliner körde vi sen hem, handlade lite på Maxi och nu är vi helt slut. Ska bli skönt med en mellandag imorgon.

2 comments:

messan said...

Usch vad svettigt men gör man fynd så:).
Kram

ime said...

Ja fynden får överväga den obehagliga upplevelsen :)
Kram