Friday, November 20, 2020

Fredag



 Min lilla trogna Tilda som sover jämte mig varje natt.

Idag blev det minsann kallt, det blev premiär för min nya ullkappa. Har gått i en ganska tunn parkas hela hösten. Blev vantar också idag. Men det är tillfälligt, ser ut att bli uppemot 10 grader igen i veckan.

T, vår chef, har kommit tillbaka efter fyra veckor hemma med Corona. Vi blev glada att få se honom igen och vi fick alla en varsin chokladkalender av honom. Haha 😁

Ja nu är det helg igen och sen bara en vecka kvar drygt av november. 

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Vad mysigt och varmt att ha en mjuk och fin kisse tätt intill när du sover :D
Jag förstår att ni blev glada när chefen, som jag gissar är omtyckt, kom tillbaka. Han var säkert ännu gladare och ett bevis på det var väl att ni alla fick chokladkalendrar :D
Ja, snart får man pynta och tända alla belysningar och då blir det ännu mysigare än nu.
Kram

znogge said...

Så skönt att din chef är tillbaka. Alla som blir friska efter Covid-19 är en seger :D

Kram

ime said...

Ingrid: ja det är mysigt med katter.
Ja han är omtyckt vår chef, han är ung, bara 28 år, tillhör som jag sagt en riskgrupp så vi har varit oroliga för honom så det är skönt att han är tillbaka. Att ge oss chokladkalender är typiskt honom.
Kram

ime said...

Znogge: jag håller absolut med. Vi är jätteglada att han är tillbaka frisk.
Kram