Thursday, May 31, 2007


Duktig dotter har jag. Hon lagade maten ikväll, en jättegod rätt med kycklingfié, ris och nån god sås med paprika, lök, curry och mango chutney. Nu håller hon på att baka morotskaka. Jag kan behöva detta idag. Någon som fixar och donar här hemma så jag kan ligga på träsoffan i uterummet. Har haft en sån jävlig dag. Finns en på mitt jobb, som dessutom har en chefsställning, som jag ryker ihop med ibland. Han har en attityd jag inte gillar och det upplyste jag honom om idag. Han påpekar jämt att vi ska ha högt i tak, så det sa jag till honom idag, att eftersom han vill ha det så innebär det väl att jag får säga vad JAG tycker och att han får tycka precis vad han vill om mej men jag gillar inte hans attityd. Fick lite ågren efteråt, mest över att det ska behöva bli så här. Att jag ska bli förbannad på jobbet. Men jag kan inte tiga och ta emot. Fick medhåll av L efteråt. Hon tyckte det var bra gjort. Men det känns inte som en seger att man ska behöva vara sån.

No comments: