Tuesday, October 06, 2009


Jaha, idag har J flyttat till Lund. Känns märkligt här hemma, jag har inte tittat in i hans tomma rum ännu. Jag åkte ner för att träffa mäklaren och göra klar affären, J och hans pappa kom lite senare med ett släp med J:s grejor i. Ca kl 12 åkte jag till hans lägenhet med nycklarna och hjälpte till att bära upp saker, min bil var också fylld med saker. Sen skulle J och hans pappa åka till IKEA och jag åkte hem. Vi kommer ju att åka ner snart och hälsa på, och J kanske t o m kommer hem till helgen. Jag ska jobba igen i Ronneby på lördag, men kanske vi åker ner på söndagen eller nästa helg, det är nog en del han behöver hjälp med. Känns som första steget till att jag ska ha en annan bostad så småningom, S kanske flyttar ner nästa sensommar/höst om hon kommer in i Lund och då dröjer det nog inte länge förrän jag säljer huset. Sen får vi se var jag och katterna hamnar.

No comments: