Sunday, October 04, 2009


Söndag kväll, har jobbat på Ronneby brunn både igår och idag, igår från nio till sex, gjorde TIO behandlingar.... många korta behandlingar, det kändes nästan som på löpande band, känns absolut bättre när man gör lite längre behandlingar. Idag har jag jobbat från nio till fyra. Men det är så himla roligt, när jag går där kan jag knappt fatta att JAG VERKLIGEN JOBBAR DÄR!! Det känns så lyxigt, är superfint där. Igår fick jag reda på att jag kan hämta mat i restaurangen, det dras automatiskt från ens lön när man jobbar tre timmar och mer, riktigt fin middag med efterrätt, kostar bara 50 kr. Det är så roligt att vara på en sån stor anläggning, där jobbar massor med människor i flera olika yrkeskategorie. Idag fick jag följa med en tjej som heter Anna när vi hämtade maten, hon är jättetrevlig och visar mej gärna. Många frågar hur det går, om det känns bra, och det gör det verkligen.

No comments: