Sunday, October 25, 2009


Vad det känns konstigt att vinka av barn som ska åka iväg långt... hon har varit utomlands förr utan mej men nu är det första gången med en kompis. Men det är förnuftiga tjejer som man inte behöver förmana så mycket, dom är kloka nog att inse att det är en storstad och att man ska hålla ihop. Det kommer säkert att bli en helt underbar resa.
Nu ska jag ta itu med lite saker, ska börja med att sy i en knapp i en ny Odd Molly-blus, sen ska jag städa huset. Ska iväg och handla lite sen och så har jag en jättestor stryktvätt-hög. Ny vecka imorgon, helgen går fort när man jobbar en av dagarna, men ska åka ner till Malmö opera på onsdagkväll och se Askungen och har tagit ledigt dagen efter. Ska bli lite skönt att ha huset för sej själv, jag har väldigt sällan egen-tid. Sen ska jag förstås bada Svala idag, det behövs, hon ser lite skabbig ut.

No comments: