Saturday, February 13, 2010


Halvligger i soffan med en skön känsla i kroppen, som man får efter att ha jobbat på spa. Har gjort massager idag igen och avslutade med en lerinpackning som jag gjorde för första gången i Ronneby, det har jag bara gjort på skolan och det var ett tag sen, men det gick bra. Fick bra förklaring och hjälp, dom är gulliga och hjälpsamma dom andra som jobbar där.
Var trevligt hos D igår, ett sånt underbart hus hon har. Kul att träffa dom andra, men vi har en förmåga att hamna i samma samtalsämnen jämt, samtalsämnen som inte alltid är så positiva, och varför låter vi vissa personer ta sån otrolig plats i våra liv??
Innan jag mötte upp dom andra vid tåget var jag ett par timmar i Malmö, köpte lite Alla hjärtans-dagpresenter och hittade en sån fin linnetunika på Åhléns, en vit som jag ska ha i sommar.... tänk, nån gång blir det faktiskt sommar igen.

No comments: