Thursday, February 25, 2010


Ligger nerbäddad under en ullfilt idag också. Kom ett samtal från Ronneby brunn nyss om jag kunde hoppa in i eftermiddag, sjuka terapeuter, men det går ju inte, jag hoppas jag frisknar till tills på lördag när det är meningen att jag ska jobba. Hade varit bra om jag var frisk tills imorgon redan eftersom det var nån utbildning igen på jobbet, men jag går inte iväg om jag inte är helt ok.
Blir lätt lite deppigt när man ligger här, önskar det händer lite roliga saker snart. Det handlar nästan bara om JOBB JOBB JOBB i mitt liv nu. Är såklart jätteglad att jag får praktisera mitt hudterapeut-yrke, men vill göra det MER. Och jag skulle vilja att det hände lite roliga saker på min fritid, men herregud, jag har ju INGEN fritid. Allt känns säkert bättre när våren börjar sitt intåg, när man får se lite snödroppar, vintergäck och krokusar, höra lite fågelkvitter. Ljuset varar längre och man kan lägga undan sina otroligt trista vinterkläder.

No comments: