Friday, February 05, 2010


Vilken otroligt seg fredag, hade det inte varit nästan omöjligt hade jag kunnat tro att jag var bakis, men det kan man väl inte bli på ynka två glas vin? Det är nog snarare trötthet, att gå upp strax efter kl 5 på morgonen, jobba hela dagen och vara alert och avsluta med vin och mat på kvällen, det är bara att inse, man orkar inte längre.
Det blir tidig läggning ikväll, och imorgon blir det jobb mellan 10 och 18 på Ronneby brunns spa. Kul. Just nu är det mycket i mitt liv som känns lite osäkert, med både jobb och boende. Kanske kan det bli nåt avgörande snart och blir det inte det får jag bo kvar i mitt hus ett tag till och ta itu med planerna lite längre fram. Kundtjänst får jag nog räkna bort, eftersom det ska bli så stora neddragningar och jag bara varit där i knappt ett halvår lär jag inte få stanna, då återstår att se om det finns en säljtjänst kvar för mej och om vi kan komma överens om hur mycket jag ska jobba.

No comments: