Monday, February 15, 2010


Var ingen bra början på den här dagen. När jag hade ätit frukost och skulle ställa min frukostbricka där jag brukar lyckades jag på nåt konstigt sätt få med mej två vinglas som föll i golvet med glassplitter som resultat i köket. Hjälp. Man har ju liksom ingen tidsmarginal på morgnarna. Det var bara att försöka hiva ut två katter ur köket och börja dammsuga. Jag dammsög länge för jag är livrädd för att katterna ska få glassplitter i sina tassar, eller barnen i sina fötter för den delen. Nu var det bara ett barn hemma för J åkte hem till Lund igår. Jag fick ta bilen till jobbet, detta gjorde att jag missade tåget. Dagen på jobbet har väl gått hyfsat, inga fler såna missöden i alla fall. Mycket att göra, telefonerna ringer hela tiden. Verkligen skillnad på miljön mot Ronneby brunns spa, där det är skön musik, tända levande ljus och skön stämning. Men det kan såklart vara stressigt där också, men det är så otroligt roligt att jobba där när man får sån feed-back av sina kunder hela tiden, alla är så tacksamma och glada och tycker det är så skönt och avslappnande.
Mäklaren ringde om lägenheten jag tittade på för flera veckor sen, säljaren hade ju en fyra som dom skulle flytta till, men började plötsligt tvivla på om dom skulle sälja trean eller fyran, fyran är inte aktuell för min del, däremot är jag fortfarande intresserad av trean. Mäklaren ska ringa igen på onsdag och berätta hur det blir, vilken av lägenheterna dom ska sälja och så får vi se om mitt bud blir överbjudet i så fall om det blir trean som blir till salu.

No comments: