Saturday, February 20, 2010


Var ett helt otroligt väder i förmiddags när jag skulle ge mej av till Ronneby, men det var värst hemma i Sölvesborg och i Ronneby, E22:an var hyfsat plogad. Har gjort ansiktsbehandlingar idag, var roligt, för det var ett tag sen, kände mej lite ringrostig först men sen kom jag in i det. Maten var inte så god som den brukar vara, det var nån slags gryta och så trodde jag att jag tog potatis till, men när jag började äta dom såg det inte ut som potatisar.... kan man tänka sej, jag åt kroppkakor utan att veta om det!!!!!!!!!! Minikroppkakor, var ingen hit om jag ska vara ärlig.
Första kunden var en tjej som jobbat på Kristianstadsbladet för en massa år sen, hon kände igen mej och jag kände igen henne fast det var så länge sen. Så det blev mest en massa pratande om vilka som jobbade kvar osv, hon var jättetrevlig.

No comments: