Tuesday, December 14, 2010


Har varit på återbesök hos veterinären efter Tildas sjukdom. Har varit hos vår egen veterinär, vi kom överens om att det gick bra eftersom jag blev sjuk och inte ville åka så långt som till Helsingborg om det gick att undvika. Först läste veterinären i papperna att dom trodde Tilda haft ett virus på balansnerven... konstigt tyckte jag, men så kom jag på att det var ju JAG som haft det... det stod i papperna nämligen att matte drabbats av det och att det var därför vi skulle göra återbesöket här i Kristianstad. Han undersökte lilla Tilda och konstaterade att det var en frisk katt nu, och det har vi ju trott själva efter hennes tillfrisknande. Känns återigen helt fantastiskt att hon kunde bli frisk, eftersom hon var så väldigt sjuk. Hon har ju haft en inflammation i tungan och kanske har det varit ett virus eftersom dom aldrig kunnat ställa någon diagnos på henne. Så veterinären konstaterade att det var en fin och frisk liten hund.... eh... katt menar jag, som han sa.

No comments: