Thursday, December 16, 2010



Jag som nästan aldrig såg på tv innan har nu flera serier jag följer. Bland annat Bonde söker fru. Måste säga att jag är imponerad av alla människor som vågar blotta sej som dom gör för hela svenska folket. Speciellt som det handlar om känslor. Att våga berätta att man söker kärlek och våga gråta i tv. Ska bli spännande att se hur det går för dom. Har också sett Laides på Östermalm, en svensk variant på Hollywoodfruar. Jag kan inte låta bli att kolla på det varje vecka trots att jag tycker det är smått sjukt. Det är så konstigt vinklat. Jag skulle ju hellre vilja veta hur den norska tjejen Tone har kunnat bli så framgångsrik, från att ha plockat jordgubbar som sommarjobb till att idag äga en massa fastigheter. Men det man får se varje vecka är när hon sminkar sej, väljer kläder och är ute och shoppar.

No comments: