Monday, May 30, 2011


Vad varmt det är idag!! Skulle ju inte bli det förrän imorgon, men inte mej emot. Har varit och handlat lite, mina tofflor från Brandos kom idag och dom var helt perfekta, lite lite satt dom åt men jag vet att skinnet töjer sej. Skulle tvätta bilen, den ska besiktigas imorgon, en lite märklig fadäs hände, jag satt utanför och väntade medan någon annan tvättade bilen, sedan såg jag att dörrarna öppnades och att han var klar, då gick jag fram för att slå in min kod och sen köra in min bil, men såg att han som tvättat tidigare inte kört ut och då började mitt program att tvätta, han fick alltså sin bil tvättad TVÅ gånger.... det startade så snabbt och jag fattar inte varför han inte körde ut, men det gick ju såklart inte när det väl börjat om igen, han fick med andra ord sin bil riktigt ren.... jag fick en ny kod så jag slapp ju i alla fall betala en gång till...
Nu ska jag äta lite färska jordgubbar!

No comments: