Monday, November 14, 2011


Full av intryck och rejält trött är jag ikväll. Det verkar vara ett lagom galet gäng man hamnat bland... högt i tak och glad stämning. Ska bli intressant. Jag älskar att komma till Malmö, gillar allt folkvimmel. Idag tog jag pågatåget hem 16.53, jag är hemma ca 18.15 då för det stannar ju på så väldigt många ställen, men eftersom jag hade köpt mitt månadskort tyckte jag att jag lika gärna kunde ta det tåget som att sitta vänta ända till 17.30. Men i fortsättningen kan jag ju gå nån runda på stan så behöver jag ju inte stressa till nåt tåg. Så skönt att man kan göra ärenden i Malmö innan man åker hem. Har för övrigt ätit min första lussebulle för säsongen idag. Blev också bjuden på lunch, vi är fyra stycken nya och chefen bjöd oss på thaimat, supergott.

No comments: