Friday, November 25, 2011


Idag lyckades jag kränga min första order. Det var skönt!!! Man får verkligen uppmärksamhet, kramar, high five, applåder med mera. Så det är kul. MEN, glädjen blir inte så långvarig, man måste ju sälja MER. Men nånstans visar det ju att man KAN. Vi fick sluta lite tidigare idag, gick en runda i Malmö, köpte en fin julblomma. Sen tog jag tåget till Lund, skulle klippa mej, när jag kommer fram hör jag: "Hej Marie"... blev allt lite paff, det är första gången jag är där, hur kan dom veta att det är jag som är Marie? Jo, av den enkla anledningen att det var E som jobbade på salongen jag masserade på i höstas och vintras. Vi blev paffa båda två, ja hon hade ju sett att det var jag som skulle komma, jag hade ingen aning om att hon jobbade där och dessutom skulle klippa mej, men det var ju trevligt. Duktig var hon också, nu är jag betydligt mörkare i håret och hon var duktig på att klippa och föna. Sen mötte jag upp J och S, vi gick och åt pizza, jättekul att träffa dom båda, jag tog tåget hem vid kvart i nio, ska inte börja jobba förrän kl 11 imorgon så jag får lite sovmorgon.

No comments: