Thursday, November 03, 2011


Jag drömmer så himla mycket om nätterna, kanske för att huvudet är så fullt av tankar på dagarna så fortsätter det liksom att bearbetas på nätterna. Vaknade nån gång och såg att Zelda sov jämte min kudde, precis där Tilda har legat sista tiden, nästa gång jag vaknade sov Tilda alldeles nedanför Zelda och dom låg på precis samma sätt, det såg så gulligt ut. Mina katter, dom muntrar verkligen upp mej.
Dom har varit här från IT-hantverkarna och bytt ut en kundnod som jag får min tv-bild igenom, jag såg i söndags kväll att den gått sönder men har inte hunnit kontakta någon förrän idag och lyckligtvis kunde dom komma ut idag och fixa det, annars vet jag en som blivit ledsen, lilla S kommer hem imorgon. Sen har jag äntligen strukit och satt upp gardinerna i sovrummet jag fått uppsydda på IKEA, det blev snyggt men lite mörkt, dom är breda och täcker rätt mycket av fönstret, men det gör inget, det ska ju vara mörkt i ett sovrum.

No comments: