Sunday, January 08, 2012


Har varit och handlat, känner av huvudvärk, har känt det lite till och från i veckan, lite typiskt tror jag för att jag ändrat lite sovvanor, tar en alvedon då och då, det har inte varit nåt migränanfall eller påbörjande anfall och då hjälper alvedon. Samtidigt är det inte bra att knapra värktabletter dagligen, men det brukar gå över efter ett tag. Dom ringde från Ronneby och frågade om jag kunde jobba imorgon och visst kan jag det. Har också fått lite mera detaljer om utbildningen vi ska gå, så spännade behandlingar vi ska göra, bl a ska jag få lära mej japansk massage!? Eftersom jag bokat tvättstugan imorgon gick jag ner för att ändra tiden, men se det hade jag inte alls, jag hade bokat den på tisdag, tur jag gick ner och kollade idag för annars hade jag gått dit imorgon och börjat tvätta på någon annans tid och det är nåt av det mest förbjudna man kan göra.
Jag blev uppringd av en dam från Röda Korset, jag har anmält mej som frivilligarbetare på Kupan här i Kristianstad, ett ställe där man säljer saker och låter förtjänsten gå till behövande. Det här var ett typ dekoratörsjobb och det låter ju roligt. Jag ska gå dit och titta och sen ska den personen som har hand om det kontakta mej. Jag har ju tid över och vill gärna engagera mej i nåt hjälparbete, så jag hoppas det kan bli bra.

No comments: