Thursday, January 26, 2012


Snöade minsann lite lätt idag. Var hos doktorn i förmiddags, har haft ont i öronen, doktorn sög ut och sen fick jag köpa droppar på apoteket, får ju dom här besvären emellanåt och så får jag eksem i hörselgångarna och det är inte roligt, man får inte röra eller peta och så kliar det så man blir nästan tokig. Sen tog jag en fika på Duvanders, jag är en riktig cafémänniska, älskar att sitta och fika och vara mitt bland en massa människor. Det var lunchtid så det var gott om folk ute. Gick sen till af och lämnade intyg. Kollade runt lite på stan, finns så himla mycket snyggt i affärerna, hittade ett par mockastövlar till halva priset som var så jättefina, höga skaft, gråbruna och lite klack, men jag köpte dom inte. Annars är jag väldigt svag för mockastövlar.

No comments: