Thursday, January 19, 2012


Konstigt att allt som händer med bilen, om det så bara är en småsak i alla fall i mina ögon, så kostar det alltid minst 1000 kronor att laga. Antennen gick sönder, det är en sån här elektrisk som rullar ner sej själv när jag stänger av radion. Jag lyssnar alltid på radion när jag kör, jag kör oftast långa sträckor och är så nördig så jag lyssnar på P1, tycker det är bäst program där. Åkte till Volvo och kollade, skulle som sagt gå upp emot en tusenlapp att fixa. Bestämde inget nu, har utgifter så det räcker, men det är trist att inte kunna lyssna när jag kör, men spela musik kan jag väl fortfarande antar jag. Får leta fram några gamla cd-skivor.
Tackade förresten nej till frivillig-jobbet på Röda Korset, känns som jag får jobba mer på spa:et just nu och då hinner jag inte.

No comments: