Tuesday, March 13, 2018

Sjuk

Här är det förkylt. Var ju så väldigt trött förra veckan och kände mig hängig redan innan helgen och sen på söndagen fick jag ont i halsen och låg hela dagen. Igår morse hade jag sen feber, sån här hemsk skrällhosta som river i luftrören och låg hela gårdagen också. Skulle jobbat, men det gick ju inte. Usch så eländig man känner sig och jobbigt att bo ensam, ingen som kan köpa det där man blir så sugen på när man är sjuk. Men jag åt ju inget att tala om igår. I morse var jag feberfri, men är ju inte bra. Ska försöka masa mig ut och handla lite, kylskåpet ekar tomt. Jag trodde ju jag skulle klara mig utan att bli sjuk, men jag tror inte det är riktig influensa, då har man feber längre. Imorgon är det meningen att jag ska jobba, men jag är osäker på att jag kan.

2 comments:

znogge said...

Men vilken otur :-( Förhoppningsvis så är det inte influensa med tanke på att du är feberfri men man kan känna sig nog så dålig ändå.

Kram och krya på!

ime said...

Tack! Ja det får bli en dag till hemma. Är hostig och trött.
Kram