Wednesday, February 13, 2019

Besök hos liten bebis

Igår var jag och L, min första chef i butiken, hemma hos M som också jobbade i butiken ett tag. Hon fick ju en liten dotter för två månader sen och äntligen blev det av att träffas. Eliza, som flickan heter, var såklart en söt liten bebis. Hon låg lite i min famn och jag fick en massa fina leenden. Vi fikade och hade en massa att snacka om, det är så roligt att hålla kontakten. Två jättehärliga tjejer, tre med Eliza!
I morgon är jag ledig, har lite ärenden på stan och ska också passa på att kolla mitt blodtryck. Jag fick ju godkänt på det sista jag gjorde i november men läkaren tyckte jag skulle kolla det igen. Hoppas det är ok. Sen jobbar jag till 22 både fredag och lördag. Det var länge sen jag jobbade helg.

4 comments:

ibod11 - Ingrid said...

Vad mysigt att få gosa lite med en bebis :D Extra kul när man får några leenden.
Hoppas du får en ledig dag innan allvaret börjar igen.
Kram

ime said...

Ja det var mysigt att träffa lilla Eliza ❤
Idag är jag ledig men känns som jag har massor att hinna med, blir så när man jobbar helgen.
Kram

Znogge said...

Så mysigt dag det blev och roligt att ni håller kontakten. Hoppas trycket får godkänt även denna gång.

Kram och ha en fin kväll!

ime said...

Ja det är jätteroligt att hålla kontakten, L var vår chef bara i två månader och det är fyra år sen, men vi klickade direkt och har hållt kontakten sedan dess.
När det gäller trycket är det tveksamt om det blev godkänt, får höra vad läkaren säger.
Kram