Wednesday, August 27, 2008


Bara några rader för att visa att jag lever. Tre dagar på skolan nu, går upp..... håll i er.... halv fem på morgonen. Men det är faktiskt rätt skönt att åka tåg på morgonen, tar med mej tidningen, sätter på musik i öronen, något litet att äta och så lyckas jag sova lite med.
Skolan är väldigt tuff. Fick reda på att den egentligen ska vara på två år, men dom har tryckt ihop det till ett, så då kanske man förstår tempot. Verkar vara en rolig grupp jag hamnat i, alla möjliga slags tjejer, vi är tre som är över 40 sen är det blandat från 19 till ca 30. Känns väldigt skönt och roligt att vara i Malmö, huset skolan ligger precis mitt i smeten, vi är på tredje våningen och det är så skönt när man går ut på lunchen att vara mitt i stan. Mysigt att gå runt med lite fler människor och saker som händer.

No comments: