Sunday, August 17, 2008


Vilken tur att man har möbler från ikea att montera ihop när det är sånt här tråkväder. Jag ska inte ta åt mej äran själv, både J och S har hjälpt till. Men nu är mitt fina skåp ihopmonterat och jag har fyllt det med kläder, har t ex sorterat mina koftor i färg och lagt in, alla mina scarves, jeanskjolar osv. Så nu är det plötsligt bra plats i min byrå, t o m så att jag kan stänga lådorna.
Igår hos I pratades det mycket relationer. Och jag känner att jag står utanför allt sånt, och faktiskt är det ganska skönt. Speciellt när man hör vad alla andra är med om. L tex, som är inne på sin sjunde relation så länge som jag har känt henne. Å som hade en relation som inte var sund. Undrar om jag någon gång mer i livet kommer att ha en, kärleksrelation alltså.

No comments: