Friday, August 29, 2008


En vecka i skolan. Känner mej helt slut nu fredag kväll. Idag har det varit ok men igår var det j-igt. Dom har förberett oss på att det kommer att gå så här upp och ner. Pendlingen går bra, alltid något. Och jag gillar verkligen Malmö. Har alltid gillat järnvägsstationer och flygplatser, gillar tanken på en massa människor som är på väg. Det är rätt mysigt att gå av tåget och att det är så mycket folk och jag tycker det är vackert där stationen ligger, en lagom promenad till skolan på Gustaf Adolfs torg. Sen gillar jag att gå ut på lunchen. Det är en sån liten intensiv värld i skolan, och vi är på tredje våningen och helt tyst, man kan inte fatta att man är mitt inne i en större stad. Sen går man ut på lunchen och är mitt i allt hektiskt. Trevligt att äta på lite nya ställen, hinner gå en liten runda men inte mycket. Men efter skolan har jag en liten stund på mej att gå några ärenden om jag vill. Idag köpte jag en bh på Triumph, helt nyöppnad butik på Södergatan och dom hade 25% rabatt på allt i affären.
OM jag lyckas med den här utbildningen kommer jag att förhoppningsvis kunna jobba med något mycket roligt. Jag kommer att vara stolt OM jag klarar det....

No comments: