Saturday, June 11, 2011


När man nu jobbar mycket igen så blir det helgerna man får uträtta allt. Ställde klockan på 9 för att hinna med allt, efter frukost och dusch var jag och köpte mat till katterna, jag och S tog en lunch på stan, köpte kuvert och blommor och sen var det dags att hämta J på rockfestivalen, körde sen om hans kompis A där han hade en väska och sedan vidare till kompis J för att lämna tillbaka sovsäck, tänk vad snäll jag är som kör omkring honom så mycket. Körde hem honom till min lägenhet och sen åkte jag och S till mormor för att gratulera, hon fyller nämligen år idag. Vi blev bjudna på tårta där, hon var glad som vanligt men höll inte med om att det var hennes födelsedag idag, inte helt oväntat. Nu känner jag hur trött jag är, borde kanske ta en powernap, sen stryka lite kläder och ikväll är jag utbjuden på restauarang av mina barn, E följer med.

No comments: