Thursday, June 23, 2011


Tre dagars ledighet framför mej!!! Det blir det längsta i sommar som jag kommer att vara ledig i ett sträck, men det är så roligt att jobba på Ikea så det ska nog gå bra. Har suttit och tagit samtal idag helt ensam, men jag frågar ju mina kollegor hela tiden, men det känns bra ändå. Trivs med människorna, alla är trevliga. Dom har trevliga rutiner också, på fredagar bjuder alltid någon på fika och det ska helst vara hembakat.... det blev fika idag eftersom vi inte jobbar imorgon. Sen bjöd Ikea på jordgubbar och glass och på lunchen var jag i varuhuset och åt midsommartallrik.

2 comments:

Renée said...

Skönt att du tycker jobbet är roligt, då går det ju att slippa sommar-semester. Passa på att njuta nu! KRAM

ime said...

Ja, jag ska njuta dessa dagarna! Jag var ju ledig en hel del innan jag började på Ikea så jag känner mej inte utarbetad.
Kram