Sunday, February 19, 2012



Det ena paret skor köpte jag, det andra lilla S, gissa vem som köpte vilka! Det är nog inte så svårt, jag orkar inte gå i såna klackar.... Är alltså hemkommen efter min lilla weekend i Lund. Vi åkte till Nova igår när jag kom fram, köpte skor båda två, jag har gått och tittat på de jag köpte ett tag, det som är bra är att man kommer upp lite utan att det är jobbigt att gå i dom. Vi åt och fikade också och jag köpte även en blus på H&M. Sen handlade vi lite mat och relaxade lite hemma innan vi hjälptes åt med maten, det blev en köttfärslimpa som var SÅ god. Därefter kollade vi på melodifestivalen och lite senare bäddade vi upp den nyinköpta bäddsoffan, som gick hur bra som helst att sova i. S har fått jättefint i sin lilla lägenhet, allt är så fräscht och fint och hon är verkligen duktig på att inreda. I dag var det som sagt ett spännande möte, får se om jag kan berätta mer. Det var i Höör och jag lyckades köra fel när jag körde hem.... svängde av mot Nävlinge istället för att fortsätta mot Hässleholm, men det blev små snirkliga grusvägar till sist så det var verkligen ingen genväg.

No comments: