Saturday, February 25, 2012


Tänkte först inte ställa klockan idag, sov så himla dåligt förra natten och efter gårdagens maratonjobb så tänkte jag unna mig att sova ut, men... kom på att det inte är kul att kanske vakna halv tolv eller nåt, men jag vaknade lite innan åtta istället, hade ställt klockan på halv tio. Och idag är jag fit for fight igen. Oroar mej lite ibland att jag blir så himla slut i rygg, ben och höfter efter en sån jobbig dag, men nästa dag känns det oftast helt ok igen, så det är nog inget konstigt. Väldigt skönt att ha en mellandag, ska nämligen jobba på spa:et imorgon igen, och på kvällen ska vi ha nån typ av kick-off inför byte av märke. Vi ska äta på restaurangen och sen bowla, bowlingen hoppar jag över, vet att ryggen inte pallar.
Ute stormar det för fullt.

No comments: