Sunday, July 08, 2012


En tjej på mitt gamla jobb skriver en blogg om deras husbyggande, kul att läsa. Fanns en hänvisning till en sida där man kunde göra ett test för att se vilket slags kök man föredrar och jag fick det här (se bilden). Inspiration hämtad från 1700-talet och det stämmer nog. Just nu har jag ett IKEA-kök som är fräscht och fint, var ju nyinsatt när jag köpte lägenheten och till det är det turkost mosaik-kakel och bänkskiva i valnöt, rättså modernt men jag bryter av med min fina kökssoffa som jag fått efter min farfar. Kul det här med inredning.

2 comments:

Renée said...

Skulle mer än gärna byta all inredning jag har men ack vad det kostar... Köpte en tv plus dator till barnet i förrgår så nu har jag handlat för ett tag framöver. Titta är ju alltid roligt, tur att det är gratis!

ime said...

Det är ju det som är det roliga, att kunna titta och drömma!