Wednesday, July 04, 2012


Passande bild idag den 4 juli.
Lediga dagar är sköna när man inte har dom alltid, njuter extra mycket när jag jobbat några dagar, känns som man mer är värd det. Idag är det underbart väder, tog cykeln upp på stan, köpte bl a en väckarklocka, nu ska jag väl inte riskera att inte vakna när jag har både väckarklocka och mobil som ringer. Hämtade också månadens Glossybox, var många trevliga produkter denna gången. Ögonkräm från Dr Babor, ljust rosa nagellack, jag får ju inte ha nagellack när jag jobbar som hudterapeut, men man kan ju måla tånaglarna, Lip balm med solskydd, dagkräm från Odd Molly med spf 25, Moroccanoil, jag har ju verkligen fastnat för hårolja, blandar det i balsamet så håret inte blir så frissigt och en bonusprodukt, en juice med massor av antioxidanter.

No comments: