Monday, July 30, 2012


Nu är man tillbaka i verkligheten efter att ha fått känna på hur det kan kännas att ha semester några dagar och underbart soligt varmt väder. Synd att vi inte kunde stanna lite längre, för vädret är fortfarande bra där uppe. En annan gång ska vi ta båt till Fjäderholmarna, en tur till skärgården hade varit underbart. Detta är nog faktiskt en av de allra bästa, om inte den bästa, helgen någonsin jag upplevt i huvudstaden. ALLT var perfekt, inte minst vädret. Sen är det såklart roligt med S som sällskap, det hade inte varit lika mysigt utan henne. Jag blir så otroligt sugen på att bo där och att alltid ha så nära till allting, att alltid ha det utbudet, det vackra fantastiska Stockholm.
Men idag blir det ett kvällspass, redan imorgon är jag ledig igen, men då ska jag hjälpa J städa och ta ut det sista ur sin lägenhet, nu kommer en kille att hyra den för ett år framåt, hoppas vi, så J får bo hos mig tills han åker till Japan.

No comments: