Friday, July 20, 2012


Jag har verkligen fått träffa på riktigt söta tanter och farbröder i mitt jobb, dom är så gulliga och tacksamma. Idag sa en farbror att han trodde jag var 30-35 år, hahaha... vet inte riktigt hur hans syn är. En tant sa att hon alltid blev glad när jag kom för att jag var glad, men det är väl klart att man är glad när man kommer dit? Jag har en liten stund på mig att göra deras liv lite lättare och bättre. En annan tant är min favorit, hon är så söt och har berättat mycket om sitt liv, hon blir glad också och sa att solen gick i moln både bokstavligt och bildligt när jag åker därifrån... såna små sötnosar.

2 comments:

Renée said...

Själv har jag ju hemtjänst och jag tycker så mycket om alla som kommer hit! Utan dessa fina människor vore jag ett vrak...

ime said...

Det är bara att gratulera att du fått fina människor, ibland får man höra så mycket negativt om hemtjänst, men å andra sidan är det säkert vanligare att det är bra och trevliga människor!