Friday, July 13, 2012


Underbar bild!
I morse när jag körde till jobbet mötte jag ett helt gäng vildsvin, har blivit varnad för att där är många vildsvin och jag tror faktiskt aldrig jag sett ett i levande livet. Fy vad stora och fula dom är! En liten unge kom också skuttandes rakt över vägen, som tur var hann jag se dom och sakta ner.
Har varit en bra jobbvecka, det är ett jobb där man känner att man gör skillnad. Det blir lite att växla tempo, när man kommer hem till gamla människor måste man ta det lugnt, sista kunden idag tog jag en promenad med, kokade kaffe sen till henne och hon ville absolut att jag också skulle ta en kopp och då gjorde jag det, hon är trevlig att prata med och man känner sig så nöjd när man hunnit med det. Nu har jag en ledig helg, underbart! J kommer hem ikväll och S kommer hem från Åhus imorgon.

No comments: