Tuesday, February 23, 2016

Tisdag

Har sovit så illa i natt, vaknade vid fyra och kunde inte somna om. Det är så mycket man tänker på vid den tiden. Vi ska ha en jättestor kampanj till helgen på jobbet. Jag kan inte förstå hur B planerar, eller inte planerar om jag ska vara ärlig. Så småningom somnade jag om men klockan åtta ringde moster R och väckte mig. Hon behöver hjälp när hon ska till doktorn, jag har lovat hjälpa henne på fredag och sen en dag i mars. Hon är så otroligt tacksam när man hjälper till och jag förstår henne. Det är jättejobbigt att vara beroende av andra människor. Nu ska jag vara ledig i tre dagar, ska gå till biblioteket idag, har lite andra ärenden att fixa. J vill ha kryddor skickade till sig i Japan, det ska jag också fixa. Ska städa också idag. Skönt att vara ledig men i januari jobbade jag alldeles för lite, det märks på lönen som kommer. Jag skulle verkligen behöva ett mer regelbundet extrajobb.

No comments: