Monday, September 23, 2013

Blev väckt i morse av att telefonen ringde och jag blev tillfrågad om att jobba, det svarade jag att jag kunde så det var bara att gå upp och göra sig redo, vill gärna ställa upp och behöver pengarna också. Väl vid tåget upptäckte jag att jag glömt min plånbok hemma, hade lånat ut mitt månadskort till J men hade inga pengar eller kort med mig, jaha... inte mycket att göra utan gå hem, men kom på att jag kunde ringa L som jobbar på mitt gamla jobb alldeles nära stationen och minsann hade hon kontanter på sig att låna mig så jag efter lite springande hann köpa biljett och hann med tåget, vilka vänner jag har!! På jobbet blev det en annan avdelning och då är man mer förvirrad än vanligt, men det gick bra, alltid bra att visa att man är mångsidig och kan jobba på mer än sin vanliga avdelning.

No comments: