Wednesday, September 04, 2013

Vaknar förkyld och ont i halsen, inte kul, bara att bita ihop. Ska till Hörvik och klippa mig och sen direkt till jobbet här i Kristianstad för att gå bredvid och lära mig deras rutiner eftersom jag ska jobba där på fredag och lördag. Igår jobbade jag i Lund och det är verkligen full fart där, jättemycket folk hela tiden. Många sjuka så jag var ensam ordinarie på avdelningen.
Igår när jag skulle flytta mitt bord gick en bit av bordsbenet av högst upp, måste ringa möbelaffären där jag köpte det, det var ett dyrt bord som jag köpte när jag flyttade hit. Hoppas det går att lösa.

2 comments:

Åsa said...

Åh krya på dig, men samtidigt, är du sjuk så är du sjuk :)

Kramar Åsa

ime said...

Känner mig inte så sjuk, mest obehagskänsla i halsen. Får vila nästa vecka.
Kram