Monday, September 02, 2013

Stressig dag, irriterad i humöret och migränkänningar, inget riktigt anfall tack och lov men jag fick ta huvudvärkstablett och det tog ett tag innan det släppte. Var först och fixade ögonbrynen hos hudterapeut, sen satte jag mig på Duvanders för att äta lite lunch och vänta tills tåget skulle gå till Lund, sms:ade L om hon ville träffas och äta lunch ihop men hon hade inte tid. Väl i Lund letade jag upp var banken låg där vi skulle träffas för att avsluta lägenhetsaffären, sen gick jag till Domkyrkoforum för att ta en fika eftersom det var en stund tills vi skulle träffas. En jättespännande ny byggnad som var väldigt vacker inuti. Det gick ju fort sen på banken, var en lite dryg typ som var pappa till han som köpte lägenheten. Har lite svårt för överlägsna människor som ska berätta om sig själva, vi fattades tydligen en nyckel och han började snacka om att byta lås med mera... till sist kom jag på att fråga S om hon hade en extra nyckel eftersom hon tog emot nycklarna från hyresgästen och hon hade en nyckel hon inte visste vart den hörde till och hade tid att cykla in och lämna den och det var den. Då skulle han bråka om att det bara var EN nyckel till postlådan, men nu sk-ter jag i det, han får klara sig med en postlådenyckel. Sånt tjafs. Jaha, sen hem med tåget och snabbt äta för att gå på styrelsemöte med bostadsrättsföreningen. Ibland känns det som vi sitter och snackar om samma saker varje gång och det händer INGET. Jag hatar möten med bara en massa skitsnack och inget bestämt, så kul är det inte att sitta på möten på kvällar. Blä, hoppas jag är på bättre humör imorgon. Då är det heldag i Lund för jobb.

2 comments:

Anonymous said...

ojoj..
Hoppas det känns bättre idag :)
Å gud va larvigt att tjata om nyckel till postlådan, gör en ny bara gubbjävel ;-))
Kram!

ime said...

Hahaha... skrattade gott när jag satt på tåget i morse och läste din kommentar :)
Kram