Thursday, August 18, 2016

Torsdag

Idag är det inget roligt väder, jag cyklade upp till stan för att hämta ut ett paket och det blåste rejält och regnade. Augusti brukar vara en sån fin månad men sommaren är inte alls som man har för sig att den ska vara. Gårdagen var så varm och skön, jag satt ute när jag var i Sölvesborg när jag fikade. Jag hämtade ett paket som innehöll en rengöring från Babor. Jag gillar verkligen att man kan köpa fina hudvårdsmärken via nätet. Det går ju inte att få tag i detta märket i någon affär eller salong här i närheten. Det är lite dubbelt det här, jag köper ju gärna via nätet men jag gillar ju inte när våra kunder handlar på nätet och så kommer dom in och lämnar tillbaka varorna i butiken. Det går att göra så men då önskar man att dom från början kom in till oss istället och handlade.
Imorgon är det jobb igen, stängning en fredag, likadant förra fredagen och så jobb lördag också till stängning.

No comments: